Ferrari Story (Modellismo) issue 18

LanguageItalian language icon Italian
EditorGianni Rogliatti
PublishingMotor Italia, 1989
Dimensions31 pages, 210 x 298 mm

Italiano language icon Prefazione

Gianni Rogliatti


Ferrari Story si presenta con un numero dedicato si modellini, ed in particolare al costruttori italiani che attualmente producono modelli di vetture Ferrari di ogni tipo ed in tutte le scale.
Data la vastità del materiale sono state fatte delle scelte e si rimanda a successivi numeri l'analisi del modelli italiani non più in produzione e di queslli stranieri, senza scartare l'idea di un grande libro su questo argomento affascinante.
Abbiamo fatto del nostro meglio per contattare tutti i costruttori, grandi e piccoli, ci scusiamo con quelli che non siamo ruisciti a trovare e li invitiamo, insieme a quelli che non ci hanno ancora risposto, a darci loto notizie per un prossimo aggiornamento.
English language icon Preface

Gianni Rogliatti


Ferrari Story publishes an issue dedicated to the models produced by Italy by every manufacturer in activity and in any scale or type.
Due to the huge amount of material, a choice was necessary and it was necessary to postpone the description of the Italian models no longer in production and of the models made outside Italy. Meanwhile the idea of a big book on the matter becomes fascinating.
We spared no effort to contact all manufacturers both big and small; we apologize if we missed someone; we invite them and also those which did not yet answer our query, to contact us for inclusion in a future issue.
Supplemento al Auto Italia N. 1, I semestre 1989

Started life as a supplement to Motor Italia in 1984, Ferrari Story developed to a standalone and mature annual magazine in 1995 until it's demise in 2009.

Cover of Ferrari Story (Modellismo) issue 18, %!s(<nil>)